He anat a retirar els meus calés del banc
(des de l'edició de la web copiem aquí el missatge de l'usuari/a bw que ha estat posat com a comentari en el tema: hundir a los bancos especulando con el retiro de dinero de sus cuentas)
No té preu
bw — Thu, 09/10/2008 - 19:23
la cara que se li ha quedat a la caixera quan després d'haver demanat que volia retirar els meus calés del banc i em pregunta: que puc saber el motiu de la seva decissió? no tingui por que el govern assegura la quantitat...bla,bla,bla Només he dit "No vull participar d'aquesta farsa"
Sortint del banc em sentia ben satisfet, sabent que has clavat una petita llança al gran monstre... Vinga ànims a seguir lluitant
Tot i que tinc hipoteque, com la majoria, jo tambe he tret del compte uns quants mils que tenia sempre de remanent per anar pagant i crec que tots tindriem que fer el mateix, es a dir; la punyeta tant com puguem; pargarlis amb la mateixa moneda que ells ens donen. Cualquier acción de rebeldía contra la banca ¡BIENVENIDA SEA!
Prefereixo tenir els diners a la meva butxaca o sota un armari abans que a un banc. Llastima que moltes coses que abans es podien pagar a una guixeta o finestreta ara obligatoriament les tens que pagar via compte bancari o targeta. Penso deixar al compte bancari el just i necessari per pagar els rebuts i sacabo!
Per cert. En un altre missatge he llegit que parleu de Cetelem. Quina colla de pistolers... Un cop, en molts anys, que vaig faltar de pagar un rebut ja m'amenaçaben de pujarme el rebut un 15%, de ficarme a llistes tipus Asnef i de no poder demanar mes serveis amb ells en 2 anys. Per aixo dels 2 anys ja els hi vaig dir que eren burros, que ells s'ho perdien i que ademes acababen de perdre un client. Quan pugui acumulo els diners per pagar aquests pistolers i bye bye!
Bon forum!
Bona nit,
en primer lloc mostrar la meva indignació en assabentar-me de la detenció de l'Enric, i mostrar tot el meu suport.
En segon lloc, i sobre el tema del fil, m'agradaria explicar el meu cas que potser no s'assembla als que estem acostumats a veure.
Jo tinc 27 anys i per motius que no cal explicar, encara no m'he emancipat. Vaig començar a treballar amb 19 i mig en varies empreses fins l'actualitat, en que m'he quedat una petita part de l'última en que treballava (era això o al carrer).
No he demanat mai un crèdit. De fet, estic en contra dels crèdits, doncs si no existissin, per una banda els béns com els pisos serien més accessibles, i per l'altra, la gent apendria a estalviar, penso.
Però bé, el tema no va per aquí. Resulta que mentre varis coneguts s'han hipotecat per 30 o 40 anys, jo anava fent un raconet cada mes, "resant" perquè algun dia esclatés la bombolla immobiliària. Sembla que les meves pregàries han servit d'alguna cosa, i els preus ja estan baixant de preu, però encara no lo suficient perquè siguin accessibles des del meu punt de vista.
Bé doncs, el motiu del meu escrit és preguntar on creieu que puc posar aquest racó, doncs si el trec del banc, tenir-lo a casa no em dóna gaire confiança (d'acord, a la caixa tampoc, però "almenys" tinc el fons assegurat). Entenc que la meva posició us pugui semblar una mica "egoista", però com entendreu porto molts anys treballant i esperant a que les coses canviïn. Jo ja poso el meu gra de sorra, doncs estic bastant proper al consum 0, i aquesta és la meva forma de lluitar contra el sistema i mirar d'enfonsar-lo.
Xavi Serra, la banca ética siempre es una opción:
.
http://www.triodos.es/?gclid=CNG7ltnCnpoCFQMEZgodsCnL9A
.
http://www.fiare.org/
Hola Xavi Serra,
També pots provar amb Coop57 si el que vols és guardar els teus estalvis en comptes de tenir un compte corrent:
És una cooperativa de crèdit, ara a nivell espanyol. Per tant, en el moment que ingressis els teus estalvis, passaràs a formar part com a membre de la cooperativa, amb tots els drets decisoris que això comporta.
Bueno, por aqui, por ejemplo, ya no veo traducciones de idiomas
por ningún lado. :(
Us fai 5 céntims del q he fet aquesta setmana per canviar d'una Caixa convencional a Coop57.
Des d'aquest darrer 17-s començo a formar part d'un grup local de Decreixement i sento a parlar amb més assiduïtat d'alternatives que fins ara no n'havia escoltat tant (q no vol dir q no sabés o participés en formes de vida alternatives). I decideixo q no vull que la Caixa Terrassa segueixi tenint disposició del que he anat estalviant i de portar-ho a Fiare, Coop57 o Triodos Banc (les q havia sentit a parlar). Al final, després de mirar per la web probaria amb Coop57.
Aprofito dimarts que estic de baixa x encostipat per anar a Caixa Terrassa a cancelar una Llibreta d'estalvi i un Compte corrent. Anaven fent preguntes xorres sobre si volia "comprar-me un cotxet" i "si havia tingut problemes amb ells". La llibreta s'anul·la i el compte corrent queda pendent perquè no poden retirar + de 3000€. Ho deixo emparaulat per a que m'ho preparin.
Dimecres, aprofitant que baixo a Barna, vaig a Coop57. Alla em donen el darrer número, xerrem una estona i em donen el formulari. Pensant que era l'opció més fàcil marco la casella d'ingrés al compte que tenen a la Caixa d'Advocats.
Avui al matí he cancelat el compte amb Caixa Terrassa i he portat la pasta a Caixa Catalunya (on tinc la nómina). El q no m'esperava que tingués "problemes" (tot i q més aviat fan riure) per fer l'ingrés des del compte corrent.
A Caixa Catalunya he fet l'entrada de diners i els he dit q volia fer l'ingrés a un altre compte de Caixa d'advocats. He preguntat si hi havia comissió per l'ingrés, ha fet un càlcul i ha dit q eren 32€. Així q els he dit q ho deixessin còrrer.
Els preguntava si hi havia opció de fer el canvi sense cap comissió i parlàven de xecs o d'anar amb la pasta a sobre. Els torno a preguntar per si fèssiu una domiciliació i em diuen q no hi hauria comissió (això m'ho confirmen més tard a Coop57).
Ara la situació còmica:
A més m'han preguntat si era pq em donaven millor comissió a l'altre caixa, pq volien obrir-me un dipòsit de 5 anys. Els dic q no el vull el dipòsit i q canvio pq els porto a una banca ètica (els dic així ràpid pq tampoc tenia ganes de possar-me a xerrar massa amb ells).
De cop se'n va a parlar amb al seu cap, que està a aquell despatxet ridícul al costat. Torna explicant-me que tenen informació en inversió en fons social i que passi al despatxet a parlar-ne. I jo que arribava tard a la feina els dic si ja està arreglat tot que marxava. Avisa el seu cap que me n'aniré i surt del despatxet, va a buscar no sé quins papers d'informació mentre diu q m'esperi. Jo marxant, tota la gent de la cua mirant i el cap vestit amb el traje impecable perseguint-me! pufffffffff vaja plan!
Perdoneu el rotllo, era x explicar-li a algú com se les empesquen totes x contestar-te amb un somriure d'orella a orella, paciència i plans estratègics per a que t'hi quedis, que sols t'escapes si te'n vas corrents.
SOLUCIÓ: si voleu provar marqueu la casella de domiciliació, que t'ho pillen des de la cooperativa i/o banca ètica i no hi ha cap comissió. Jo ja ho estic solucionant!



Listado de teléfonos de llamadas de recobros y nombres
[Ayuda Urgente] ¿ Financiacion para morosos sin aval ?
Listado de teléfonos de llamadas de recobros y nombres
A LOS QUE YA TENGAN EJECUCION DE MONITORIO O SEPAN DEL TEMA. AYUDA DUDAS ¡¡¡¡
A LOS QUE YA TENGAN EJECUCION DE MONITORIO O SEPAN DEL TEMA. AYUDA DUDAS ¡¡¡¡
A LOS QUE YA TENGAN EJECUCION DE MONITORIO O SEPAN DEL TEMA. AYUDA DUDAS ¡¡¡¡
DESCUBIERTO EN CUENTA, DUDAS
Redes de intercambio
Como salvar los bienes de los avalistas????
DESCUBIERTO EN CUENTA, DUDAS
A LOS QUE YA TENGAN EJECUCION DE MONITORIO O SEPAN DEL TEMA. AYUDA DUDAS ¡¡¡¡
si no pago el coche me lo pueden quitar?
Louis Vuitton on sale
VENDER COCHE CON RESERVA DE DOMINIO
VENDER COCHE CON RESERVA DE DOMINIO